maanantai 31. lokakuuta 2011

saat mua niin kuin sokeaa kuljettaa

Moikka taas pitkästä aikaa ! :) Viikonloppu meni taas töissä ja kavereitten kanssa ollessa Polvijärvellä. Perjantaina istuttiin vaa iltaa porukalla. Lauantaina olin iltavuorossa ja sitten oltiin Hanna-Marian luona. Miun piti lähtee sit jo aiemmi nukkumaan sieltä, mutta matka kuitenki jatku louhokseen kattomaan strippareita. Tosin enhä minä mittää nähny, ku tämmöne tappi oon ja kaikki pitkät ihmiset oli eessä :D haha. Sunnuntai aamuna sitten erittäin virkeenä nousin töihin.

Eilen tulin kotiin ja olin älyttömän väsyny ! Kuitenkin raahauduin kattomaan Leban peliä Teemun, Anssin ja Ilkan kanssa :) Voitto kotiin. Melko tylsä peli kyllä, kun maalia vaan maalin perään. Ja lopulta alko silmät menee melkei väkisin kiinni. Kotiin tultuu nukahinki melkein heti :D

Huomenna olis tiedossa shoppailua Karoliinan kanssa. Karo lähtee miun makutuomariks ja mulla on tosi paljon ostettavaa :D Talvitakki, kengät, jotai perus vaatteita, vähä hienompi paita tai mekko tmv, muutama meikkituotekki on loppumassa. Härrekuud rahat varmaan loppuu ennen ku saan kaiken ostettua !

Hei tässä perjantain asua, muilta päiviltä en sitä kuvannukaan.




JA KATTOKAAA




Oon iha äimistyny (täh mikä sana, mut kai toi tarkottaa sitä mitä luulen :D). Meikeillä voi saada vaikka mitä aikaan ja iha halvallaki. Olisinpa mieki noin taitava. Tais Promise Phan päästä iha suosikki taiteilijaks mun listalla ! Vau.

Tähä loppuun vielä biisi, jota oon tässä koko illan kuunnellu heti kun salilta tulin :


Hyvää alkavaa viikkoa murut ! :)

2 kommenttia:

  1. nuo meikkijutut on ihan uskomattomia! mieki eksyin kattoo noita joskus :o

    - Karo

    VastaaPoista
  2. jep nii on ! iha oon suu auki joitaki kattonu :o

    - roosa

    VastaaPoista