torstai 6. lokakuuta 2011

dear wind and rain. what has my hair ever done to you ?

Tajusin eilen, kun olin lenkillä Sallin kanssa ettei miun takissa oo huppua. Saman tajusin tänään toisen takin suhteen, kun pyöräilin koulusta kotiin. Ja vielä pystyin toteamaan sen saman kolmannen takin kohdalla, kun kävelin äsken jumpasta liikuntahallille. En olis tajunnu, ellei vettä ois tullu joka hiton kerta kun oon nyt parin päivän sisällä ollu ulkona ! Oon jo niin kyllästyny tohon ainaiseen sateeseen. Sisälläkää oo kiva olla, ku ikkunasta näkee miten vettä vaan sataa ja lehdet lentää ku tuulee nii kovasti. Tyhmä syksy. Ois vaa hyvä ilma aina päivisin ni yöt joutas sit satamaan :D

Miulla nyt ei pahemmin oikei asiaa oo, mut silti tuli sellane olo et pakko päästä postaamaan jotai. Hmm. En oo muuten kerenny kuvata niitä vaatteita mitä ostin, vaikka ne nyt ei oo ku lähinnä jotai perus paitoja vaa. The bodyshopista ostin peitepuikon ja irtopuuterin, oon ollu nyt parin päivän aikana mitä oon niitä käyttäny ni iha yllättyny. Se peitepuikko on paljon parempi, ku mitä oon koskaa enne käyttäny ! Eikä se ollu paljon sen kalliimpikaa ku ne aiemmat, ja tiistaina vielä sai Myyn järistyksen takia bodyshopista 20% alennusta kaikista normaalihintasista meikeistä, ni ei sille jääny hintaa kun se reilu kymppi :)

Ihana viikko ollu, kun ensin kolme päivää vapaata ja tänään sit hurjalla ryminällä takas arkeen ja koulun penkille. Ihana jakso kyllä ei voi muuta sanoo. Enkkua, äikkää ja yhteiskuntaoppia ! Ei mitään mikä ois sellane että kiinnostais paljon. Huoh. Mutta nyt on sit aikaa paljon lukea ja opiskella enkkua, jotta pääsee sen yo-kokeen keväällä läpi. Niin ja lisäks tietysti tota äikän kirjaa ! Hukun kyllä vielä näihin koulujuttuihin ja silti vaan pitää koko ajan hamstrata lisää tekemistä. Mut oon selvinny tähänki asti, selviin siis nyt ja tulevaisuudessakin.
Nyt vielä muutama biisi tähän loppuun. :)




Hyvää viikonlopun alkua murut !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti