perjantai 18. marraskuuta 2011

pikaisia kuulumisia



Oon sairastellu flunssaa tässä viikon ajan ja joka toinen päivä oon ollu ihan koomassa sohvalla ja sitten taas joka toinen päivä on ollu niin kiirettä etten oo kunnolla kerenny koneelle ollenkaan!

Kävin viimetiistaina kampaajalla ja lopputulokseen oon tyytyväinen :) Otsis takas ja kerrostusta enemmän! Kuivat latvat otettiin myös pois. Samana iltana menin Katille ja Jennille yöks ja siellä värjäiltiin miun hiuksia. Kokonaan en punasesta luopunu vaan nyt nää on tämmöset vähä enemmän punaruskeet :)

Viikonlopun olin taas Punkaharjulla Marikan apuna! Perjantaista lauantaihin siellä ja lauantaista sunnuntaihin äitillä :) Huipentuma oli kun lauantai iltana oltiin äitillä, silleen että Marika oli poikien kanssa myös.. Ne teki lähtöä ja sitten Jasper tuli sanomaan miulle et "karoliina, siun pitää lähtee meille! Miun tulee sinuu muuten ikävä.." <3
Sunnuntaina näin isänpäivän kunniaks tottakai myös omaa iskääni ja kävin molempien ukkien luona :)

Tää viikko on menny taas yhessä hujauksessa! Koulupäivät on ollu pitkiä ja tän flunssan takia oon lähes joka ilta ottanu päikkärit!

Viikonlopun suunnitelmat on kivat, mutta siitä lisää myöhemmin :)

Tulin just abi-päiviltä! Olin siellä Elisan kans ja ite lähinnä kuulemassa lisää infoa sosiaali- ja terveys-alasta ja siis tarkemmin nimenomaan sairaanhoitajasta! Olin kuitenkin myös Elisan seurana kuuntelemassa Psykologian infoa yms. Entistä enemmän on tässä nyt tarkentunu, että kätilö vois olla se miun juttu! Tai jos ei se niin sitten sairaanhoitaja.. Muutamia juttuja infon jälkeen osasin myös sulkee kokonaan pois!

Tästä tuli nyt aika tekstipainotteinen kun ei oo taas kamera ollu matkassa. Mutta lupaan postailla piakkoin uudelleen!

Hauskaa viikonloppua <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti