perjantai 15. heinäkuuta 2011

SUMMER UP 2011 !

Eli viikko sitten torstaina muutaman tunnin unien jälkeen suunnattiin ensiks kohti joensuuta ja napattiin sieltä linda & kati kyytiin. Joskus viiden maissa päästiin sitten kunnolla aloittamaan matka ja suuntana siis oli lahti. Ei matkalla paljoa pysähdelty kun paikalla piti olla ennen klo 23 ja ei yhtään tiedetty tarkkaan missä se on ja miten kauan sinne ajaa..

Oltiinkin perillä joskus yhdeksän maissa, jätettiin auto ja lähdettiin raahaamaan tavaroita ( joita oli PALJON) kohti leirintää.
Saatiin camping rannekkeet ja aloitettiin teltan kasaaminen. Melkein meni ekalla kerralla oikein mutta miun mokan takia jouduttiin aloittamaan alusta :D
Ilta vaan hengailtiin ja kierreltiin paikkoja ja sitten myös ihan hyvissä ajoin unille :)

Perjantai aamuna herättiin virkeinä yllättävän hyvin nukutun yön jälkeen! Luulin meneväni suihkuun mutta kun pääsin sinne piitkän jonottamisen jälkeen, niin huomasin että sieltä tuleeki vaan jääkylmää eli eikun takasin.. Kauppaan oli vaan kilometrin verran joten käppäiltiin heti aamusta sinne..

Iltapäivällä vähän ennen porttien aukeamista entinen luokkakaveri Saga tuli myös poikaystävänsä kanssa meidän leirintään vierailulle ;D Portit avattiin klo 16, mutta mentiin sisälle vasta viiden jälkeen kattomaan teflon brothers ja sen jälkeen takas leirintään.. Leirinnän ja festarialueen välillä oli matkaa muutama kilometri niin siinä tuli ihan hyvin lenkkeiltyä kun edes takas ramppas :D Nimittän taas ennen kahdeksaa mentiin sisälle kattomaan Jare & VilleGalle, jätkäjätkät! Kummatkin keikat oli mielettömän hyviä! Ensimmäisessa tosin se vähän latisti fiilistä kun Jare heitti täynnä olevan RedBull tölkin suoraan miun päähän, silleen et kuhmu nous :D
Raappana ei jaksettu sit enää jäädä kattomaan joten loppuilta/yö hengailtiinkin sitten leirinnässä. Oltiin saatu naapureiks lisää Joensuulaista porukkaa joille oltiinkin varattu telttapaikkaa vuorokausi.

Lauantaina en ees jaksanu yrittää suihkuun vaan olin fiksu ja peseydyin järvessä. Aamupäivä otettiin leirinnässä aurinkoo ja kipastiin taas kauppaan. Samalla reissulla käytiin myös syömässä lehtipihvit. Tarkoituksena oli mennä pitseriaan mutta siellä jonot oli pitkälle ulos asti ja ei sillon oikein jonottaminen houkuttanu :D

Viiden maissa mentiin festarialueelle kattomaan Aste, Paleface ja tottakai myös
petriii. Etenki Asteen keikkaa oli kiva päästä kattomaan :) Petriäki ootin paljon kaiken hehkutuksen jälkeen ja olihan se hieno, mutta jotenki ampu ehkä hiukan yli,eikä sitten loppujenlopuks ollu niiin miun mieleen..

Syötiin festarialueella ja sitten mentiin pariks tuntii kattomaan lerinnän fiilistä!
Pääesiintyjänä klo 22.40 oli Lloyd Banks ja se oli pakko mennä kattomaan, vaikka en siitä mitään oikein tiennykkään. Mutta kyllä kannatti mennä! Keikka oli tooosi loistava :)
Lähettiin sitten vielä tyttöporukalla kiertelemään ympäriinsä ja paluu leirintään venyikin aamuyölle asti =)

Sunnuntaina heti kun heräsin aloin kasaamaan omia tavaroita ja samalla yks vei niitä aina autolle. Lähdettiin jo ennen 11 ja nukuinki autossa ensimmäiset pari tuntia :D Ajettiin Joensuun kautta johon jätettiin Linda ja Kati tiputettiin sitten matkalla pois kyydistä :D

Reissu oli mitä mahtavin ja univelkaa sen jälkeen oli ihan kiitettävästi. Niitä oon yrittäny tässä alkuviikon nukkuu töiden ohella pois ja nyt alkaa tuntuu siltä et oon ihan normaalirytmissä :D

Nyt olis vielä kaks yövuoroo ja sitten ihanat neljän päivän vapaat, nautinn <3
Surku on, että ilosaarirock jää tänä vuonna välistä :( Tai ei se sisälle pääsy oiskaa houkuttanu, mutta ulkopuolelle olis ollu huippua päästä hengailemaan! No jospa ens vuonna sitten :)