torstai 26. toukokuuta 2011

new shoes

Oon iha täysin ihastunu tähän versioon tosta biisistä! 



Mulla oli terveystiedon koe tänään, enkä oo ikinä mihinkään kokeeseen saanu kirjotettuu noin paljon tekstiä, kun mitä tänään. Ihan ennätys tuli! Toivottavasti sitten kirjotin myös asiaa, jotta numero ois sen mukanen. :) Vielä ois neljä koetta ens viikolla ja sitten loma. Huomenna mulla on onneks vapaapäivä. Saa nukkua pitkääään! :D


Nyt muuten tästä päivästä. Kävin kaupungilla pyörimässä. Aleksi13:sta löysin söpöt balleriinat ja sain ihan tuntuvan alennuksen, joten hintakaa ei kirpassu pahasti. Mun kaveri on siellä töissä ni se lähti sit mun kanssa käymää ruokatauollaan Pressossa syömässä croisantit :) Päiviteltiin siinä samalla tätä maailman menoo. Äsken sitten kävin circuitissa salilla.


Tässä siis ne kengät, mitkä ostin :




Tässä sitten vähän huono kuva päivän asusta :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti